چند حرف گفتنی
نوشته شده توسط : احسان اسکندری

تاریخ تولدت مهم نیست ، تاریخ ” تبلورت ” مهمه !
اهل کجا بودنت مهم نیست ، ” اهل و بجا ” بودنت مهمه !
منطقه زندگیت مهم نیست ،” منطق زندگیت ” مهمه !
و گذشته زندگیت مهم نیست ، امروزت مهمه که چه گذشته ای واسه فردات میسازی . . . !

---------------------------------------------------------------------------------------------------
هرکس بد ما به خلق گوید
ما چهره بر او نمی خراشیم
ما خوبی او به خلق گوییم
تا هردو دروغ گفته باشیم...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

خدایا یادت هست ؟
دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم من فقط اینو میخوام…
گفتی اینکه خیلی کمه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار…
گفتم نه من همینو میخوام....
گفتی آخه قول اینو به یکی دیگه دادم…

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید
عطر خوش بوی تنت ناب تر از مُشک و گلاب
بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم
این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب . . .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

افسران - ایـمــان





:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: عشق , محبت , عاشقانه , عارفانه , مریم , گل مریم , مریمی , شعر , نماز , حجاب , اسلام , ستر , معشوق , جملاتعاشقانه , جملات عارفانه , احسان اسکندری , خانواده , جامعه , مریمی , نازنین مریم , دوست داشتنی , مادر ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: